Jazda solo a jazda w grupie to dwa zupełnie różne kolarskie przeżycia.
Wszystko zależy od tego czy lubisz ścigać się sam ze sobą czy innymi. Niezależnie od wyboru potrzebujesz nawigacji, która poprowadzi Cię po trasie, zapisze Twoje wyniki, udostępni położenie i pozwoli na stały kontakt z innymi użytkownikami.
.
.
Team Zosia Samosia
.
Jazda solo to wolność,samodzielność i niezależność! Tak byśmy napisali gdybyśmy byli zawodowym coachem z Insta. Ale nie jesteśmy.
Jazda solo to przede wszystkim brak narzekających współtowarzyszy niedoli. Idealne rozwiązanie dla wszystkich Zosiów-Samosiów. Możesz jechać gdzie chcesz, jak chcesz. Nic nikomu nie musisz udowadniać. Nie musisz mieć zawodowej kondycji, w końcu ścigasz się sam ze sobą. Nawet jeśli masz gorszy czas, co z tego?
Żodyn nie wie, żeś leń. Żodyn.
.
BRYTON jest jedynym towarzyszem drogi, którego potrzebujesz. Nie pójdzie z Tobą na piwo po treningu ale bez problemu wskaże ci drogę do najbliższego baru. Nie musisz nawet ściągać rąk z kierownicy - dzięki funkcji wyszukiwanie głosowe Google. Co ważne - możesz w czasie rzeczywistym udostępniać swoje położenie swoim znajomym lub rodzinie. To bardzo istotne podczas samotnych wypraw.
Musisz jedynie pamiętać o tym, że jeżdżąc samotnie jesteś zdany sam na siebie. Nawigacja, zestaw naprawczy, zapasowa dętka, woda - to podstawowe wyposażenie. Nie musisz za to pamiętać o ładowarce - Bryton potrafi pracować nawet do 36 godzin na jednym ładowaniu. Jedna rzecz z głowy mniej!
.
.T
Team W grupie raźniej!
.
Za to jeżdżąc w grupie musisz martwić się tylko o to czy nadążysz za resztą. Zawsze ktoś będzie miał zapasowy baton energetyczny, klucz inbusowy albo dętkę. Wystarczą ci chęci i BRYTON, żeby łatwiej odnaleźć towarzyszy na trasie. Dzięki funkcji "jazda w grupie" pozostaniesz w kontakcie z resztą uczestników i odnajdziesz ich położenie na mapie. Co więcej, z aplikacją Bryton S800 lub Bryton Active możesz kontaktować się z resztą uczestników wycieczki dzięki funkcji Group Chat. Mniejsze ryzyko, że się zgubisz. Nawet jeśli zjedziesz z trasy, Twoja ekipa bez problemu cię zlokalizuje.
.
Pro tip: dużo mniejsze jest też prawdopodobieństwo że to właśnie Ciebie dogoni spotkany na trasie niedźwiedź.
.
.
.
Podsumowując, każdy rodzaj wycieczki wymaga innego przygotowania. Poniżej krótki przewodnik, który pomoże Ci podjąć decyzję.
.
.
........................................SOLO.......................................... |
W GRUPIE. |
|
EMERGENCY FOOD. |
BANAN I ŻEL ENERGETYCZNY. |
NAJWOLNIEJSZY KOLEGA. |
ZESTAW NAPRAWCZY. |
MULTITOOL. |
ZDAJ SIĘ NA RESZTĘ. |
NAWIGACJA....................................................................................................................... |
BRYTON S500E. |
BRYTON S800E. |
PLAN TRASY. |
GDZIE OCZY PONIOSĄ. |
PODĄŻAJ ZA TŁUMEM. |
BŁOTNIKI. |
............NIEKONIECZNIE........................................................................................ |
PO PROSTU TRZYMAJ SIĘ Z PRZODU............................................................................................... |
OSŁONA PRZECIWWIATROWA. |
KURTKA ENDURA. |
PO PROSTU TRZYMAJ SIĘ Z TYŁU. |
DŹWIĘKI OTOCZENIA. |
MORZA SZUM, PTAKÓW ŚPIEW.... |
"ALE DALEKO JESZCZE?!". |
CEL TRASY. |
EPICKI PODJAZD. |
BAR. |
POSTÓJ. |
KIEDY CHCESZ. |
TYLKO W RAZIE ZAGROŻENIA ŻYCIA, KTO SIĘ PRZYZNA W TOWARZYSTWIE, ŻE MU SIĘ NIE CHCE?. |
.
Do zobaczenia na trasie! W grupie lub solo.
.
.
.