Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
2. Warunkiem zachowania terminu odstąpienia od umowy jest przesłanie oświadczenia o odstąpieniu w ciągu 14 dni od daty wejścia w posiadanie danego towaru. Oświadczenie może być przesłane za pomocą dowolnego środka trwałego (np. e-mail lub list polecony). Klient zobowiązany jest odesłać zwracany towar najdalej w ciągu 14 dni od daty złożenia pisma o odstąpieniu od umowy.
TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES:
MERIDA POLSKA Sp. z o.o.
Sklep internetowy
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35
41-800 Zabrze
tel.: +48 668 479 218
e-mail: [email protected] .
3. Zwracany towar należy odsyłać w opakowaniu zapewniającym zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem zwrotu (jeżeli nie został przesłany wcześniej).
4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru i kosztu przesyłki towaru do Klienta, jeśli został naliczony. Pieniądze zostaną zwrócone bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty transportu zwracanego towaru do Sklepu pokrywa Klient.
5. Kwota należna z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży zostanie przekazana tą samą drogą, którą nastąpiła wpłata, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób przekazania tej kwoty.
6. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku towarów przygotowanych specjalnie dla Klienta, zgodnie ze złożonym przez niego zamówieniem lub służących zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.