Promocja! Rower MERIDA eONE-TWENTY 500 Zobacz większe

Rower MERIDA eONE-TWENTY 500

14 990,00 zł

-4 000,00 zł

18 990,00 zł

Kod produktu:

Dostępne warianty:
Dostępność w sklepach:
sprawdź w sklepach stacjonarnych
  • Uwaga!
    Rowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !


    Jeśli lubisz długie i urozmaicone przejażdżki, podczas których nie brakuje wymagających podjazdów i szybkich zjazdów, eOne-Twenty to idealny partner dla Ciebie. Zapewnia wielką moc, którą pomagają wykorzystać szerokie opony, cechujące się znakomitą przyczepnością. Nowoczesna geometria ramy z krótkimi dolnymi rurami tylnego widelca daje maksymalną zwinność roweru.

    GEOMETRIA RAMY

    250.jpg

    TECHNOLOGIE

    PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    X-TAPER HEADTUBE
    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    SMOOTH WELDING
    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    INTERNAL CABLE ROUTING
    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    SMART ENTRY
    Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

    LOCKOUT
    Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    CASTING MOTOR BRACKET
    Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.

    Di2 READY
    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    CHAINSTAY POST MOUNT DISC
    Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

  • Specyfikacja techniczna

    • Rozmiar koła27,5"
      Materiał ramyAluminium
      RamaALU / eOne-Twenty
      Rozmiary ramyM(44), L(49) [cm]
      WidelecRock Shox REVELATION RC-29-B-SA-130
      PłećUnisex
      AmortyzacjaPrzód + tył
      Przełożenia10
      BateriaBattery E8010 500Wh
      MostekMerida Expert SS 55
      KierownicaMerida Expert 35 780
      Przerzutka w piaścieNie
      Przerzutka tyłShimano Deore Shadow+
      Rodzaj hamulcaTarczowy hydrauliczny
      Mechanizm korbowyShimano CRE80-B 34
      ObręczeMerida Expert TP
      Piasta przódPiasta aluminiowa - oś 15 mm
      Piasta tyłShimano Deore boost cen
      SiodłoMerida Sport 5
      Sztyca podsiodłowaMerida Expert Dropper 30.9
      Rocznik2018
      KolorMATT BLACK (GREEN)
      Manetka tyłShimano Deore
      KasetaShimano CS-HG500-10 11-42
      Opona przódMaxxis DHR II 27.5+ 2.8 zwijana
      Opona tyłMaxxis Rekon 27.5+ 2.8 zwijana
      HamulceShimano M500
      Jednostka napędowaEngine [E8000]
      WyświetlaczShimano
      Amortyzator tyłRock Shox Deluxe R-A2
      Informacja Merida i MbikeRowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !
  • Napisz opinię

    Rower MERIDA eONE-TWENTY 500

    Rower MERIDA eONE-TWENTY 500

    Jeśli lubisz długie i urozmaicone przejażdżki, podczas których nie brakuje wymagających podjazdów i szybkich zjazdów, eOne-Twenty to idealny partner dla Ciebie. Zapewnia wielką moc, którą pomagają wykorzystać szerokie opony, cechujące się znakomitą przyczepnością. Nowoczesna geometria ramy z krótkimi dolnymi rurami tylnego widelca daje maksymalną zwinność roweru.

Polecamy również