Rower MERIDA eBIG.TOUR 7.300 2018 Zobacz większe

Rower MERIDA eBIG.TOUR 7.300 2018

10 990,00 zł

Dostawa odbiór w sklepie
Sprawdź koszt wysyłki
Wysyłka
NazwaCena
Sklep Częstochowa Pułaskiego Za darmo!
Sklep Częstochowa Wolności Za darmo!
Sklep Dąbrowa Górnicza Za darmo!
Sklep w Gliwicach Za darmo!
Sklep w Kartuzach Za darmo!
Sklep w Katowicach Za darmo!
Sklep w Kielcach Za darmo!
Sklep w Krakowie Czarnowiejska Za darmo!
Sklep w Krakowie Kapelanka Za darmo!
Sklep w Lubinie Za darmo!
Sklep w Nowym Sączu Za darmo!
Sklep w Olkuszu Za darmo!
Sklep w Poznaniu Za darmo!
Sklep w Sosnowcu Za darmo!
Sklep w Tychach Za darmo!
Dostępne warianty:
Dostępność w sklepach:
Sprawdź dostępność

  • Uwaga!
    Rowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !


    eBig.Tour to bardzo wszechstronny rower, który sprawdzi się zarówno w mieście, jak i w łatwiejszym terenie. W zależności od rozmiaru ramy, jest dostępny z kołami 29” bądź 27,5”. Krótka rura podsiodłowa oznacza niski przekrok, a długa główka ramy w połączeniu z krótszą górną rurą zapewniają komfortową pozycję. W sam raz na dłuższe trasy i wyprawy, do których łatwo można przystosować rower.

    GEOMETRIA RAMY

    248.jpg

    TECHNOLOGIE

    PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    X-TAPER HEADTUBE
    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    SMOOTH WELDING
    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    INTERNAL CABLE ROUTING
    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    SMART ENTRY
    Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

    Di2 READY
    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    LOCKOUT
    Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

    POST MOUNT DISC
    Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.

    F-MOUNT
    Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.

    K-MOUNT DROP-OUT
    Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

    C-MOUNT
    Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

  • Specyfikacja techniczna

    • Materiał ramyAluminium
      Rozmiary ramyS(41), M(44) [cm]
      KolorMET. BLUE/BLACK
      Rozmiar koła27,5"
      Jednostka napędowaEngine [E6002KL]
      WyświetlaczShimano
      BateriaBattery E8010 500Wh
      AmortyzacjaPrzód
      Przełożenia9
      Rodzaj hamulcaTarczowy hydrauliczny
      Przerzutka w piaścieNie
      RamaALU / eBig.Tour
      WidelecSuntour 18 XCM-ATB HLO DS 27 100
      Przerzutka tyłShimano Altus RD M 2000
      Manetka tyłShimano Altus rapidfire
      Mechanizm korbowyShimano CRE60 38 DCG
      KasetaShimano CS-HG400-9 12-36
      Piasta przódShimano HBTX505 cen
      Piasta tyłShimano FHTX505 cen
      ObręczeMerida Big Seven comp CC
      Opona przódMaxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana w/3C
      Opona tyłMaxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana w/3C
      HamulceShimano M315
      KierownicaMERIDA comp OS 700 R12
      MostekMerida Comp OS 15
      Sztyca podsiodłowaMERIDA comp SB0 30.9mm
      SiodłoCrossway comfort
      PłećUnisex
      Informacja Merida i MbikeRowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !
  • Napisz opinię

    Rower MERIDA eBIG.TOUR 7.300 2018

    Rower MERIDA eBIG.TOUR 7.300 2018

    eBig.Tour to bardzo wszechstronny rower, który sprawdzi się zarówno w mieście, jak i w łatwiejszym terenie. W zależności od rozmiaru ramy, jest dostępny z kołami 29” bądź 27,5”. Krótka rura podsiodłowa oznacza niski przekrok, a długa główka ramy w połączeniu z krótszą górną rurą zapewniają komfortową pozycję. W sam raz na dłuższe trasy i wyprawy, do których łatwo można przystosować rower.

Polecamy również