Promocja! Rower MERIDA eBIG.TOUR 9.500 Zobacz większe

Rower MERIDA eBIG.TOUR 9.500

10 699,00 zł

-1 291,00 zł

11 990,00 zł

Niedostępny online

Kod produktu:

Dostępne warianty:
Dostępność w sklepach:
sprawdź w sklepach stacjonarnych
  • Uwaga!
    Rowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !


    eBig.Tour to bardzo wszechstronny rower, który sprawdzi się zarówno w mieście, jak i w łatwiejszym terenie. W zależności od rozmiaru ramy, jest dostępny z kołami 29” bądź 27,5”. Krótka rura podsiodłowa oznacza niski przekrok, a długa główka ramy w połączeniu z krótszą górną rurą zapewniają komfortową pozycję. W sam raz na dłuższe trasy i wyprawy, do których łatwo można przystosować rower.

    GEOMETRIA RAMY

    248.jpg

    TECHNOLOGIE

    PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    X-TAPER HEADTUBE
    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    SMOOTH WELDING
    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    INTERNAL CABLE ROUTING
    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    SMART ENTRY
    Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

    Di2 READY
    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    CHAINSTAY POST MOUNT DISC
    Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

    THROUGH AXLE 15-100
    Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    F-MOUNT
    Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.

    K-MOUNT DROP-OUT
    Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

    C-MOUNT
    Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

    LOCKOUT
    Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

  • Specyfikacja techniczna

    • Rozmiar koła29"
      Materiał ramyAluminium
      RamaALU / eBig.Tour
      Rozmiary ramyM(44), L(48), XL(52) [cm]
      WidelecSuntour Raidon-XC-AIR-LOR 29 100
      PłećUnisex
      AmortyzacjaPrzód
      Przełożenia10
      BateriaBattery E8010 500Wh
      MostekMerida Expert OS 17
      KierownicaMerida Expert OS 720 R10
      Przerzutka w piaścieNie
      Przerzutka tyłShimano Deore Shadow+
      Rodzaj hamulcaTarczowy hydrauliczny
      Mechanizm korbowyShimano CRE60 38 DCG
      ObręczeMerida Big Nine comp CC
      Piasta przódShimano Deore 15 cen
      Piasta tyłShimano Deore cen
      SiodłoCrossway comfort
      Sztyca podsiodłowaMerida Expert SB0 30.9
      Rocznik2018
      KolorMET. RED/BLACK
      Manetka tyłShimano Deore
      KasetaShimano CS-HG50-10 11-42
      Opona przódMaxxis Ikon 29 2.2 zwijana + EXO Protection
      Opona tyłMaxxis Ikon 29 2.2 zwijana + EXO Protection
      HamulceShimano M315
      Jednostka napędowaEngine [E6002KL]
      WyświetlaczShimano
      Informacja Merida i MbikeRowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !
  • Napisz opinię

    Rower MERIDA eBIG.TOUR 9.500

    Rower MERIDA eBIG.TOUR 9.500

    eBig.Tour to bardzo wszechstronny rower, który sprawdzi się zarówno w mieście, jak i w łatwiejszym terenie. W zależności od rozmiaru ramy, jest dostępny z kołami 29” bądź 27,5”. Krótka rura podsiodłowa oznacza niski przekrok, a długa główka ramy w połączeniu z krótszą górną rurą zapewniają komfortową pozycję. W sam raz na dłuższe trasy i wyprawy, do których łatwo można przystosować rower.

Polecamy również