Rower MERIDA BIG.NINE XT 2018 Zobacz większe

Rower MERIDA BIG.NINE XT 2018

11 499,00 zł

Dostawa odbiór w sklepie
Sprawdź koszt wysyłki
Wysyłka
NazwaCena
Sklep Częstochowa Pułaskiego Za darmo!
Sklep Częstochowa Wolności Za darmo!
Sklep Dąbrowa Górnicza Za darmo!
Sklep w Gliwicach Za darmo!
Sklep w Kartuzach Za darmo!
Sklep w Katowicach Za darmo!
Sklep w Kielcach Za darmo!
Sklep w Krakowie Czarnowiejska Za darmo!
Sklep w Krakowie Kapelanka Za darmo!
Sklep w Lubinie Za darmo!
Sklep w Nowym Sączu Za darmo!
Sklep w Olkuszu Za darmo!
Sklep w Poznaniu Za darmo!
Sklep w Sosnowcu Za darmo!
Sklep w Tychach Za darmo!

Kod produktu:

Dostępne warianty:
Dostępność w sklepach:
Sprawdź dostępność

  • Uwaga!
    Rowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !


    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Jest dostępny w wersjach karbonowych i aluminiowych, z wieloma różnymi projektami ram, które najlepiej wykorzystują zalety dużego koła. W wersji z wyścigową geometrią jest idealnym partnerem na trasy XC i maratonów. Z kolei łagodniejsza geometria ramy TFS zapewnia bardziej komfortową i wyprostowaną pozycję.

    GEOMETRIA RAMY

    226.jpg

    TECHNOLOGIE

    NANO MATRIX CARBON
    Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

    AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
    Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

    FLEX STAY
    Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

    X-TAPER HEADTUBE
    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    SMOOTH WELDING
    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    INTERNAL CABLE ROUTING
    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    SMART ENTRY
    Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

    Di2 READY
    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    REMOTE LOCKOUT
    Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwign na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

    CHAINSTAY POST MOUNT DISC
    Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

  • Specyfikacja techniczna

    • Materiał ramyKarbon
      Rozmiary ramyS(15"), M(17"), L(19"), XL(21"), XXL(23")
      KolorBLUE (GREEN/TEAL)
      Rozmiar koła29"
      AmortyzacjaPrzód
      Przełożenia22
      Rodzaj hamulcaTarczowy hydrauliczny
      Przerzutka w piaścieNie
      RamaCARBON / Big 9 BC lite CF3 boost PF
      WidelecFOX 32 FLOAT Performance SC 29" 100 Remote
      Przerzutka przódShimano XT E-type
      Przerzutka tyłShimano XT GS Shadow+
      Manetka przódShimano XT SL-M8000
      Manetka tyłShimano XT SL-M8000
      Mechanizm korbowyShimano XT M8000 34-24 boost
      KasetaShimano M7000-11 11-42
      Piasta przódShimano Deore 15 cen Boost
      Piasta tyłShimano Deore-12 cen boost
      ObręczeMerida Expert CC
      Opona przódMaxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
      Opona tyłMaxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
      HamulceShimano XT
      KierownicaMerida Expert CC 720 flat
      MostekMerida Expert 31.8 -6
      Sztyca podsiodłowaMERIDA carbon Expert SB0 30.9
      SiodłoMerida Sport
      Waga10,6
      PłećUnisex
      Informacja Merida i MbikeRowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !
  • Napisz opinię

    Rower MERIDA BIG.NINE XT 2018

    Rower MERIDA BIG.NINE XT 2018

    Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Jest dostępny w wersjach karbonowych i aluminiowych, z wieloma różnymi projektami ram, które najlepiej wykorzystują zalety dużego koła. W wersji z wyścigową geometrią jest idealnym partnerem na trasy XC i maratonów. Z kolei łagodniejsza geometria ramy TFS zapewnia bardziej komfortową i wyprostowaną pozycję.

Polecamy również