Rower Merida Big Nine 4000 Zobacz większe

8 499,00 zł

Dostawa odbiór w sklepie
Sprawdź koszt wysyłki
Wysyłka
NazwaCena
Sklep Częstochowa Pułaskiego Za darmo!
Sklep Częstochowa Wolności Za darmo!
Sklep Dąbrowa Górnicza Za darmo!
Sklep w Gliwicach Za darmo!
Sklep w Kartuzach Za darmo!
Sklep w Katowicach Za darmo!
Sklep w Kielcach Za darmo!
Sklep w Krakowie Czarnowiejska Za darmo!
Sklep w Krakowie Kapelanka Za darmo!
Sklep w Lubinie Za darmo!
Sklep w Nowym Sączu Za darmo!
Sklep w Olkuszu Za darmo!
Sklep w Skoczowie Za darmo!
Sklep w Sosnowcu Za darmo!
Sklep w Tychach Za darmo!


Merida

Dostępne warianty:
Dostępność w sklepach:
sprawdź w sklepach stacjonarnych

  • Uwaga!
    Rowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !


    BIG.NINE od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Jest dostępny w wersjach karbonowych i aluminiowych, z wieloma różnymi projektami ram, które najlepiej wykorzystują zalety dużego koła. Z wyścigową geometrią jest idealnym partnerem na trasy XC i maratonów. Z kolei łagodniejsza geometria ram TFS i SPEED zapewnia bardziej komfortową i wyprostowaną pozycję.

    GEOMETRIA RAMY

    263.jpg


    TECHNOLOGIE

    INTERNAL CABLE ROUTING
    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    SMART ENTRY
    Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

    FLEX STAY
    Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

    NANO MATRIX CARBON
    Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

    AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
    Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

    X-TAPER HEADTUBE
    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    CHAINSTAY POST MOUNT DISC
    Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

    Di2 READY
    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 READY” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    REMOTE LOCKOUT
    Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

  • Specyfikacja techniczna

    • Rozmiar koła29"
      PłećUnisex
      Waga11,28
      Materiał ramyKarbon
      RamaBIG.NINE CF3
      Rozmiary ramyS(15")-M(17")-L(19")-XL(21")-XXL(23")
      WidelecManitou Markhor Comp; Air; skok 100mm, STR; Taperowany; Manetka blokady skoku
      AmortyzacjaPrzód
      Przełożenia12
      MostekMERIDA Expert CC; 31.8 DSH; -6 ASD
      KierownicaMERIDA Expert CC; szerokość 720mm WHB; płaska
      Przerzutka w piaścieNie
      Przerzutka tyłSram NX Eagle
      Rodzaj hamulcaTarczowy hydrauliczny
      Mechanizm korbowySram NX Eagle; 32 ATC
      ObręczeMERIDA Expert CC; 22.8 IWR
      Piasta przódShimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
      Piasta tyłShimano MT400-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
      SiodłoMERIDA Comp CC
      Rocznik2019
      Hamulec przódShimano MT-500
      Hamulec tyłShimano MT-500
      KolorSILK GREEN(DARK GREEN)
      Manetka tyłSram NX Eagle
      Wkład suportuSram BB DUB PF MTB 92
      KasetaSram NX 1230 Eagle; 11-50 ATC; 12 GER
      Opona przódMaxxis Ikon; 29x2.2"; zwijana
      Opona tyłMaxxis Ikon; 29x2.2"; zwijana
      DętkiUltralite-29
      SztycaMERIDA Expert CC; średnica 30.9mm DSP; 0 SSB; Carbon
      Informacja Merida i MbikeRowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !
  • Napisz opinię

    Rower Merida Big Nine 4000

    Rower Merida Big Nine 4000

    Rower szybki i bezkompromisowy, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Dostępny w wersji aluminium oraz karbon. Idealny w góry, na XC i maratony.

Polecamy również