Rower Merida Big Nine 4000 Zobacz większe

8 999,00 zł

Dostawa odbiór w sklepie
Sprawdź koszt wysyłki
Wysyłka
Nazwa Cena
Sklep Częstochowa Pułaskiego Za darmo!
Sklep Częstochowa Wolności Za darmo!
Sklep Dąbrowa Górnicza Za darmo!
Sklep w Gliwicach Za darmo!
Sklep w Kartuzach Za darmo!
Sklep w Katowicach Za darmo!
Sklep w Kielcach Za darmo!
Sklep w Krakowie Czarnowiejska Za darmo!
Sklep w Krakowie Kapelanka Za darmo!
Sklep w Lubinie Za darmo!
Sklep w Nowym Sączu Za darmo!
Sklep w Olkuszu Za darmo!
Sklep w Skoczowie Za darmo!
Sklep w Sosnowcu Za darmo!
Sklep w Tychach Za darmo!
Kurier DPD Polska Za darmo!
Kurier DPD za pobraniem Za darmo!
Sklep w Lubaniu Za darmo!
Sklep w Skoczowie Za darmo!
Sklep w Żorach Za darmo!
Sklep w Bełchatowie Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 200,00 zł darmowa dostawa!

blabla


Merida

Kod produktu:

Dostępne warianty:
Dostępność w sklepach:
sprawdź w sklepach stacjonarnych

  • Uwaga!
    Rowery Merida ze względu na wyjątkową sytuację związaną z ograniczeniami przemieszczania się prosimy o kontakt z wybranym sklepem stacjonarnym lub internetowym w celu realizacji i odbioru/wysyłki zamówienia w optymalny dla Państwa sposób!


    BIG.NINE od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Jest dostępny w wersjach karbonowych i aluminiowych, z wieloma różnymi projektami ram, które najlepiej wykorzystują zalety dużego koła. Z wyścigową geometrią jest idealnym partnerem na trasy XC i maratonów. Z kolei łagodniejsza geometria ram TFS i SPEED zapewnia bardziej komfortową i wyprostowaną pozycję.

    GEOMETRIA RAMY

    263.jpg

    TECHNOLOGIE

    INTERNAL CABLE ROUTING
    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    SMART ENTRY
    Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

    FLEX STAY
    Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

    NANO MATRIX CARBON
    Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

    AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
    Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

    X-TAPER HEADTUBE
    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    CHAINSTAY POST MOUNT DISC
    Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

    Di2 READY
    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 READY” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    REMOTE LOCKOUT
    Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

  • Specyfikacja techniczna

    • Rozmiar koła 29"
      Rozmiary ramy S(15")-M(17")-L(19")-XL(21")-XXL(23")
      Rama BIG.NINE CF3
      Kolor SILK GREEN(DARK GREEN)
      Płeć unisex
      Przełożenia 12
      Przerzutka tył Sram NX Eagle
      Manetka tył Sram NX Eagle
      Mechanizm korbowy Sram NX Eagle; 32 ATC
      Wkład suportu Sram BB DUB PF MTB 92
      Kaseta Sram NX 1230 Eagle; 11-50 ATC; 12 GER
      Obręcze MERIDA Expert CC; 22.8 IWR
      Opona przód Maxxis Ikon; 29x2.2"; zwijana
      Opona tył Maxxis Ikon; 29x2.2"; zwijana
      Hamulec przód Shimano MT-500
      Materiał ramy Karbon
      Hamulec tył Shimano MT-500
      Kierownica MERIDA Expert CC; szerokość 720mm WHB; płaska
      Mostek MERIDA Expert CC; 31.8 DSH; -6 ASD
      Waga [gramy] 11,28
      Sztyca MERIDA Expert CC; średnica 30.9mm DSP; 0 SSB; Carbon
      Siodło MERIDA Comp CC
      Widelec Manitou Markhor Comp; Air; skok 100mm, STR; Taperowany; Manetka blokady skoku
      Rocznik 2019
      Amortyzacja Przód
      Przerzutka w piaście Nie
      Rodzaj hamulca Tarczowy hydrauliczny
      Piasta przód Shimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
      Piasta tył Shimano MT400-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
      Informacja Merida i Mbike Rowery Merida ze względu na wyjątkową sytuację związaną z ograniczeniami przemieszczania się prosimy o kontakt z wybranym sklepem stacjonarnym lub internetowym w celu realizacji i odbioru/wysyłki zamówienia w optymalny dla Państwa sposób!
  • Napisz opinię

    Rower Merida Big Nine 4000

    Rower Merida Big Nine 4000

    Rower szybki i bezkompromisowy, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Dostępny w wersji aluminium oraz karbon. Idealny w góry, na XC i maratony.

Polecamy również