Rower Merida Big Nine 500 Lite 2019 Zobacz większe

Rower Merida Big Nine 500 Lite

4 699,01 zł

Dostępny online

Dostawa odbiór w sklepie
Sprawdź koszt wysyłki
Wysyłka
NazwaCena
Sklep Częstochowa Pułaskiego Za darmo!
Sklep Częstochowa Wolności Za darmo!
Sklep Dąbrowa Górnicza Za darmo!
Sklep w Gliwicach Za darmo!
Sklep w Kartuzach Za darmo!
Sklep w Katowicach Za darmo!
Sklep w Kielcach Za darmo!
Sklep w Krakowie Czarnowiejska Za darmo!
Sklep w Krakowie Kapelanka Za darmo!
Sklep w Lubinie Za darmo!
Sklep w Nowym Sączu Za darmo!
Sklep w Olkuszu Za darmo!
Sklep w Poznaniu Za darmo!
Sklep w Sosnowcu Za darmo!
Sklep w Tychach Za darmo!
Dostępne warianty:
Dostępność w sklepach:
sprawdź w sklepach stacjonarnych

  • Uwaga!
    Rowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !


    BIG.NINE od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Jest dostępny w wersjach karbonowych i aluminiowych, z wieloma różnymi projektami ram, które najlepiej wykorzystują zalety dużego koła. Z wyścigową geometrią jest idealnym partnerem na trasy XC i maratonów. Z kolei łagodniejsza geometria ram TFS i SPEED zapewnia bardziej komfortową i wyprostowaną pozycję.

    GEOMETRIA RAMY

    263.jpg


    TECHNOLOGIE

    SMART ENTRY
    Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

    INTERNAL CABLE ROUTING
    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    DOWN TUBE EXIT
    Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

    FLEX STAY
    Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

    X-TAPER HEADTUBE
    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
    Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    SMOOTH WELDING
    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    CHAINSTAY POST MOUNT DISC
    Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

    Di2 READY
    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 READY” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
    Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

    LOCKOUT
    Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

  • Specyfikacja techniczna

    • Rozmiar koła29"
      Materiał ramyAluminium
      RamaBIG.NINE LITE
      Rozmiary ramyS(15")-M(17")-L(19")-XL(21")-XXL(23")
      WidelecSR Suntour XCR32 air LOR, skok 100mm, oś 15
      PłećUnisex
      AmortyzacjaPrzód
      Przełożenia20
      MostekMERIDA Comp CC; 31.8 DSH; 6 ASD
      KierownicaMERIDA Expert CC; szerokość 720mm WHB; 10 RHB
      Przerzutka w piaścieNie
      Przerzutka tyłShimano Deore Shadow+
      Przerzutka przódShimano Deore
      Rodzaj hamulcaTarczowy hydrauliczny
      Mechanizm korbowyShimano Deore; 34-24 ATC
      ObręczeMERIDA Comp CC; 20 IWR
      Piasta przódShimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
      Piasta tyłShimano MT400-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
      SiodłoMERIDA Comp CC
      Rocznik2019
      Hamulec przódShimano MT-200
      Hamulec tyłShimano MT-200
      KolorSILK TITAN(SILVER/BLACK)
      Manetka przódShimano Deore
      Manetka tyłShimano Deore
      Wkład suportuShimano BB71-41A pressfit
      KasetaShimano HG500; 11-42 ATC, 10 GER
      Opona przódMaxxis Ikon; 29x2.2"; zwijana
      Opona tyłMaxxis Ikon; 29x2.2"; zwijana
      DętkiUltralite-29
      SztycaMERIDA Comp CC; średnica 30.9mm DSP; 0 SSB
      Informacja Merida i MbikeRowery Merida, zgodnie z polityką prowadzoną przez markę Merida, nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Rowery marki Merida są sprzedawane wyłącznie w opcji odbioru osobistego w naszych sklepach. Zapraszamy !
  • Napisz opinię

    Rower Merida Big Nine 500 Lite

    Rower Merida Big Nine 500 Lite

    Rower szybki i bezkompromisowy, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Dostępny w wersji aluminium oraz karbon. Idealny w góry, na XC i maratony.

Polecamy również