Nazwa Scultura Endurance mówi sama za siebie. To rower szosowy endurance zapewniający komfortową i efektywną jazdę, idealny na długie dystanse. Jest bardzo uniwersalny, możesz nim jeździć nie tylko na gładkim asfalcie, ale nawet na odcinkach szutrowych. Pomoże w tym możliwość założenia 35-mm opon (seryjnie Continental GP5000 AllSeason TR 32 mm), w rowerze można także założyć pełne błotniki (rower ma zdejmowany mostek tylnego trójkąta do mocowania błotnika). Scultura Endurance 8000 ma ramę CF3 zbudowaną z zaawansowanego składu karbonowych włókien, która świetnie łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Gwarantuje go m.in. specyficzna budowa rur tylnego trójkąta, w pełni karbonowy widelec oraz wysoka główka ramy dająca wygodną pozycję do jazdy. Komfort zwiększa również karbonowa sztyca Merida Team SL z technologią S-Flex. Rower wykorzystuje półzintegrowane prowadzenie przewodów (system Wire Port), które wchodzą do ramy przez stery, dzięki czemu są świetnie chronione przed brudem i wilgocią, a rower zyskuje bardzo czysty wygląd. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport Press-Fit 86 da efektywny transfer mocy. Niezwykle precyzyjny jest również osprzęt roweru, Shimano Ultegra Di2 2 x 12, o dużym zakresie przełożeń i sprawdzonym działaniu. Możesz polegać także na lekkich kołach Merida Team GR30, 12-mm sztywnych osiach oraz komponentach Merida. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano Ultegra w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania, pomoże w tym również system chłodzenia hamulca – Disc Cooler. O tym, że rower jest nie tylko niezwykle wygodny, ale też szybki, mogą świadczyć jego aerodynamiczne elementy takie jak ukryty zacisk sztycy zmniejszający turbulencje w jego okolicach. Chcesz się przekonać, jak komfortowa może być rasowa szosówka? Scultura Endurance 8000 pozwoli Ci tego doświadczyć.
Najważniejsze informacje:
- Bardzo lekka i niezwykle komfortowa karbonowa rama CF3 z technologią Nano Matrix Carbon dla większej odporności na uderzenia
- W pełni karbonowy widelec i karbonowa sztyca
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Osprzęt Shimano Ultegra Di2, korba Shimano Ultegra 50-34, 12-rzędowa kaseta Shimano CS-R8100 (Ultegra) 11-34
- Półzintegrowane prowadzenie przewodów w systemie Wire Port
- Karbonowe koła Merda Team GR30 i 12-mm sztywne osie
- Suport Press-Fit 86 dla świetnego transferu mocy
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra z chłodzeniem Disc Cooler
- 32-mm opony Continental GP5000 AllSeason TR i prześwit na 35-mm opony
- Możliwość założenia pełnych błotników.