Szybkość na szutrach! Scultura Endurance GR 500 to wyścigowy rower gravelowy ze sprawdzoną aluminiową ramą o komfortowej geometrii, karbonową sztycą, osprzętem Shimano GRX, gravelową kierownicą i 35-mm oponami Continental idealnymi na szutry. Rozkręć się na szutrach!
Poczuj szybkość na szutrach! Łatwo o nią ze Sculturą Endurance GR 500. To wyścigowy rower gravelowy, który łączy szybkość roweru szosowego z komfortem roweru endurance i gravelową kontrolą. Jego sercem jest aluminiowa ramę Lite, która świetnie łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Gwarantuje go m.in. geometria ramy, w pełni karbonowy widelec, karbonowa sztyca Merida Expert CC oraz wysoka główka ramy dająca wygodną pozycję do jazdy. Scultura Endurance GR ma bardziej stromy kąt główki ramy niż klasyczny rower gravelowy, Merida Silex, krótszy zasięg, mniejszą wysokość i krótszą bazę kół. Wszystko to daje szybsze i zwinniejsze prowadzenie na szutrach. Rower wykorzystuje zintegrowane prowadzenie przewodów w system Wire Port, które wchodzą do ramy przez stery, dzięki czemu są świetnie chronione przed brudem i wilgocią, a rower zyskuje bardzo czysty wygląd. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport Press-Fit 86 da efektywny transfer mocy. Precyzyjny jest również gravelowy osprzęt roweru, Shimano GRX 2 x 10, o dużym zakresie przełożeń i sprawdzonym działaniu. Możesz polegać także na kołach Merida Expert SL II (tubeless ready), 12-mm sztywnych osiach oraz komponentach Merida. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano GRX 400 w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania. W szutrowej jeździe sprawdzą się 35-mm opony Continental Terra Speed ProTection, a także gravelowa kierownica Merida z odpowiednim gięciem na zewnątrz. Szukasz szybkiej alternatywy dla roweru gravelowego? Scultura Endurance GR 500 czeka.
Najważniejsze informacje:
lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o komfortowej geometrii;
w pełni karbonowy widelec i karbonowa sztyca, gravelowa aluminiowa kierownica Merida Expert GR II;
stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia;
przerzutki Shimano GRX 400, korba Shimano GRX600 46-30, 10-rzędowa kaseta Shimano HG50 11-36;
półzintegrowane prowadzenie przewodów w systemie Wire Port;
koła Merida Expert SL II (tubeless ready) i 12-mm sztywne osie;
suport Press-Fit 86 dla świetnego transferu mocy;
hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400 z chłodzeniem Disc Cooler;
35-mm gravelowe opony Continental Terra Speed ProTection;
możliwość założenia pełnych błotników.