Wszechstronny rower szosowy aero, szybki i komfortowy. Ma lekką i sztywną aerodynamiczną karbonową ramę CF3, bezprzewodowy osprzęt Shimano Ultegra Di2, kokpit z integracją przewodów, dobre komponenty, m.in. karbonowe koła Reynolds i karbonowy kokpit Vision. Przyspiesz na Reacto!
Zwycięzca testów i najważniejszych wyścigów, rower aero ze ścisłej światowej czołówki. W najnowszej wersji Reacto położono nacisk na integrację przewodów i poprawę komfortu jazdy, przy zachowaniu najmocniejszych stron dotychczasowej wersji roweru, takich jak wysoka sztywność i świetne prowadzenie. By jeszcze bardziej zmniejszyć opory powietrza na trasie, udoskonalono także widelec i górne rury tylnego trójkąta, wprowadzono również ukryty zacisk sztycy, zintegrowaną sztywną oś i lepiej niż wcześniej zintegrowany z ramą system chłodzenia Disc Cooler. W Reacto można założyć opony o szerokości nawet 30 mm i jeszcze bardziej poprawić komfort jazdy oraz przyczepność. Reacto 8000 ma ramę CF3 zbudowaną z zaawansowanego składu karbonowych włókien, która cechuje się niską wagą i wysoką sztywnością. Ma też wyścigową geometrię, która zapewni Ci aerodynamiczny zysk na trasie. Precyzję prowadzenia zapewnia stożkowa główka ramy. Precyzyjny jest również elektroniczny osprzęt Reacto 8000: Shimano Ultegra Di2. Świetny transfer mocy daje suport Press-Fit 86,5. Na znakomite wyposażenie tego modelu składają się także: karbonowe koła Reynolds AR 60 Expert DB (tubeless ready), aerodynamiczna karbonowa sztyca Merida Team CW, która wydatnie zwiększa komfort jazdy, 12-mm sztywne osie, karbonowy kokpit Vision Metron 5D ACR EVO z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, siodełko Prologo Scratch M5 czy opony Continental Grand Prix 5000S TR 28 mm. W Reacto jeszcze bardziej docenisz zalety hamulców tarczowych dzięki udoskonalonemu systemowi ich chłodzenia Disc Cooler. Przygotuj się na nowe doznania, szybkość i komfort w jednym! Wsiądź na Reacto 8000 i bądź swoją najszybszą wersją.
Najważniejsze informacje:
- Bardzo lekka i sztywna aerodynamiczna karbonowa rama CF3 (ok. 1150 g w rozmiarze M)
- Osprzęt Shimano Ultegra Di2, korba Shimano Ultegra 52-36, 12-rzędowa kaseta Shimano CS-R8100 (Ultegra) 11-30
- Karbonowy kokpit Vision Metron 5D ACR EVO z wewn. prowadzeniem przewodów
- Karbonowe koła Reynolds AR 60 DB (Tubeless Ready) i 12-mm sztywne osie
- Suport Press-Fit 86,5 dla świetnego transferu mocy
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra z chłodzeniem Disc Cooler
- Zwiększająca komfort karbonowa sztyca Merida Team CW z wkładką elastomerową
- Opony Continental Grand Prix 5000S TR 25 mm i prześwit na 30-mm opony
- Siodło Prologo Scratch M5
- Wiele elementów dodatkowo poprawiających aerodynamikę.